Välkommen till Kalmar stadsbiblioteks blogg!

Här kan du bl.a. läsa om aktuella händelser på våra bibliotek, få tips på nya böcker, nya filmer och ny musik. Se även Kalmar stadsbiblioteks blogg för unga och Bokkvasten! Och här kan du söka i vår katalog!



måndag 6 april 2009

TV-spelskväll med David Elm och Markus Thorbjörnsson

När jag tänker på biblioteket går tankarna alltid till böcker. Men när jag passerade här om dagen såg jag till min förvåning att de ska ha TV-spelskväll med David Elm och Markus Thorbjörnsson! Det var ett nytt grepp, heja bibblan, mera såna roliga grejer.

Ganska snygga killar det där, ska ta med mina kompisar och hålla span...

/Bönan

Olga på bibblan svarar:

Ja nu vet jag ju inte om jag tycker att detta känns helt rätt med TV-spel på bibliotek men i alla fall. Biblioteket bjuder in alla till TV-spelskväll med ovan nämnda killar, tisdagen den 21 april kl. 17-20. Det är alltså spelkväll inte dejtingkväll Bönan.

1 kommentar:

  1. Är inte biblioteket en mötesplats...??? Då spelar det väl ingen roll om man läser, spelar eller "dejtar" på bibblan!!!!!!!!!!

    SvaraRadera