Välkommen till Kalmar stadsbiblioteks blogg!

Här kan du bl.a. läsa om aktuella händelser på våra bibliotek, få tips på nya böcker, nya filmer och ny musik. Se även Kalmar stadsbiblioteks blogg för unga och Bokkvasten! Och här kan du söka i vår katalog!



onsdag 16 september 2009

Nyligen inköpta vuxenböcker

Nu tror jag att det är dags för mig att blanda mig i. Rätta mig om jag har fel, men jag kan tycka att det vore trevligt med tips om nya böcker. Ty visst är det väl så att bibliotek fortfarande köper in nya böcker? Jag fann i alla fall de här:















Så - vad skulle ni göra utan mig? / Pastor Jaanzohn

2 kommentarer:

  1. Vad ni håller på,vilken massa nya böcker. Nu måste jag nog göra ett besök på Kalmars kulturpalats. Åsså en himla massa filmer med. Nu kommer vi. Tjohoo.
    Det är så har kommunskatten skall användas.
    Olle Positiv och glad.

    SvaraRadera
  2. Vi bloggare bugar och tackar!

    SvaraRadera